Sjuk video...

Man blir typ galen och knäpp, fast det smittar väl!!?? Man blir så jvla arg likosm, jag menar det äör ju sjukt, hon slår ju han efter att sagt att sränga gatan, det är ju sjukt hur hunden är lärd sen också.......Min åsikt är att denna människa inte borde vara polis, tur att hon filmade det, BRA.
 
Vad kommer näst liksom, jag menar dom här pliserna är väl som lärare, försvarar varann...? Jag menar att det kommer inget som ska hjälpa/ skydda oss mot det nu, det är en polis.......
http://publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mid=34BF1074
 
TRYCK DÄR OCH KOM TILL DEN DÄR SJUKA VIDEON, ANNARS GÅ IN PÅ DESSIES BLOGG & KOLLA INLÄGGET.
 

Detta ärju F*n grov misshandel, på nätet finns jui barn också, och på gatorna, asså så sjuuk människa!!!!! Polisen alltså, och hunden men den är ju lärd av henne.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0